modne kreacje


PIERWSZA STATUETKA!!!
Warsaw Fashion Street 2011

Ogromnie dziękuję wszystkim dzięki którym mogłam dostać się do finałowej 3ki (charlize gratuluje 45%!) Jest mi niezmiernie miło z powodu wyboru jury! Nie spodziewałam się.
Szkoda, że osobiście nie miałam możliwości odebrania nagrody. Są dwie osoby które w sporej części przyczyniły się do wygranej Maffashion( Monika, Łukasz dziękuje :*) To oni byli w moim imieniu na gali. Wręczenie statuetki oraz relacje z pokazów będziecie mogli zobaczyć pózniej na filmiku który w tym tyg postaram się zmontować.
Jeszcze raz szalenie dziękuję! Czeka mnie dużo pracy (kilka projektów, zleceń, wyjazdów, sesji) i oczywiście nowych postów.
ps Komar eee dzięki za mile słowa ;)





Odwiedziny z Poznania
Domi, Karolina, Janek, Filip

Total Pageviews

Blog Archive